Johnossi - Dead End


(Klicka på bilden för att höra låten på Spotify.)

Den här låten är så bra! Jag tänker lite på mina två kompisar som såg Johnossi på Pier Pressure i år. Det måste ha varit jättebra! Själv så prioriterade jag en annan festival, nämligen Way Out West. Den satt fint. Den här låten passar så fint nu när det inte har varit så fint väder de senaste dagarna. Sticket är helt otroligt peppande. För att inte tala om John Engelberts röst. Den här låten känns lite som om den kan bli ett minne som sitter i en låt. Lite som man tänker på att springa på kullerstensgator en sommareftermiddag när man lyssnar på Håkan Hellströms En Vän Med En Bil...

Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Hej fina! Jag kan hålla med dig om att det kommer bli stora förändringar i ens liv efter studenten. Och kommer man vara redo för det? Jag har inga direkta planer för vad jag vill göra efteråt, men en sak är säker: jag ska andas ut, leva livet och njuta. Jag vill arbeta ett tag och skaffa mig lite arbetserfarenheter och en stadigare grund att stå på innan jag bestämmer mig för vad jag egentligen vill göra. När jag väl kommit på vad jag vill bli, då ska jag plugga. Förhoppningsvis.



Själv fina, vad ska du göra?

2010-09-28 @ 20:09:42
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Ellen Lindberg

Det låter som du har det mesta utplanerat i alla fall, så det verkar ju bara vara för dig att göra verklighet av dina planer nu :) Jag slår vad om att du kommer hitta den perfekta staden att studera i :)

Kram!

2010-09-28 @ 22:25:35
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0